קורס מורות ומורים ליוגה 500 שעות פברואר 2023



שמחה לפתוח מחזור נוסף של קורס מורות ומורים ליוגה.

הקורס הזה פתוח למי שרוצה ללכת בדרך של עומק, של הבניית תרגול ודרך חיים. הדגש בקורס הוא על תרגול והוראת האשטנגה ויניאסה יוגה, על הבנת המושגים העיקריים בעולם היוגה ועל לימוד דרך טקסטים מרכזיים ומעוררי השראה. 


התנועה של היוגה שהחלה לפני 2500 שנים פחות או יותר לא קרתה מתוך ריק, אלא מתוך קרקע מאוד מסוימת שהיתה מורכבת מתהליכים חברתיים, כלכליים והיסטוריים שגרמו להולכים בדרך הזאת ללכת דווקא בה. ומאז ועד היום, היוגה עברה הרבה תפניות. על התחנות העיקריות מראשית הדרך- היוגה בהודו כתנועה שמבקשת שחרור ועד ימינו- היוגה המתורגלת בכל העולם בעיקר בחדרי סטודיו, נלמד בקורס הזה. 


סדר היום בקורס הוא עוגן שמאפשר את הלמידה מתוך התרווחות. ישיבה משותפת במדיטציה, תרגול אסנה בהנחיה משותפת או בהנחיה אישית (תרגולי מיסור) ולאחר ההפסקה תכנים משתנים המפורטים בסילבוס הקורס. 


בשנה הראשונה הדגש הוא על הסדרה הראשונה ועל אליינמנט של התנוחות השונות, בשנה השניה הדגש הוא על הסדרה השניה  ועל תיקונים ותמיכות במגע. לאורך השנתיים נעמיק ונבסס את תרגול האשטנגה, את תרגול המדיטציה ואת החופש לקרוא בטקסטים השונים מעולם התרבות המופלא שהיוגה מגיעה ממנו. 

  תכנים מרכזיים נוספים בקורס כמו פרקטיקות הוראה והתנסות בהוראה, אנטומיה, פראנאיאמה מפורטים בסילבוס. 

פרטים נוספים על הקורס באתר של סטודיו איקיגאי


ניתן ליצור איתי קשר לפרטים נוספים, לשאלות ולסילבוס המלא בכתובת: Kerenor.ashtanga@gmail.com




תגובות